Urdu font sex story--Ganne ke khet me seel todi

User avatar
rangila
Super member
Posts: 2505
Joined: 17 Aug 2015 16:50
Contact:

Urdu font sex story--Ganne ke khet me seel todi

Postby rangila » 16 Jul 2016 13:56

Urdu font sex story--Ganne ke khet me seel todi


اسلام و عليکم-کیا آپ سب ہیں جی،! ان تمام کاک اور شہوانی، شہوت انگیز پحددا سال میرے ٹوپیاں ۔ سب سے پہلے بتا دیں گے میں اپنے آپ کو پنجاب سے مجھے کے بارے میں ذکی ظاہری شکل میں ہوں، اور میں سیکس پریت ہوں تو میں نے سوچا کہ چاہیے بتاتی ہوں میری کہانی تم لوگوں کو اس مقام پر تو اب سیدھے کے ساتھ ۔

آخری جب ہماری استعمال شدہ گنے چل رہی تھی اور میں بیج بونے سال، ٹیوببیل پر دیکھا تھا اس لئے فطرتی آکر کام کرنے کے لئے، دو مقامی لڑکیوں بھی تھے، گووند کا پڑے گا! اس کے علاوہ دونوں بہت خوبصورت تھے، لیکن ہو سکتا ہے کہ گھر کی حالت کی وجہ سے وہ کام کرنا پڑتا تھا ۔

دیکھ کر میرے ذہن ان پر وہاں کے انعقاد کے لئے شروع کر دیا اور اب ڈالنے کے لئے لوگوں کی وجہ سے میں موجود کے ساتھ کی طرف سے ادا کیا کچھ نہیں کیا اور میں اپنے کام پر دیکھ رہا تھا ۔ لیکن شاید ان میں سے ایک میں نے دیکھا ان کی طرف سے دیا گیا، تاکہ دوسرے پوشیدہ آنکھ مجھے اور شرما آنکھیں منہ نیچے دیکھ سکتے ہیں ۔

ہو سکتا ہے کہ اس کے برابر آگ کے اندر گئے ۔ اس پر اس کی عمر صرف 18 یا 19 سال اور وہ کبھی تنگ مزہ لیا گا گا منظر تھا ۔ تو آپ کو سمجھ سکتے ہیں غریبوں کی حالت کیا ہوگی ۔ وہ میرے پاس کام کرنے والے جب، مسکراتے ایسا کرتا جبکہ آتا ہے ۔ اب اس ہوا سبز روشنی سے کون تھا جو میرے مآرکانااک، مجھے اس کی آنکھوں کاماڈ (گنے فارم) کو اس مقام پر آتے ہیں ۔

مجھے کین فصل کے بارے میں آٹھ، دس فٹ بلند بہت ہی اعلی ہے کہ آپ کو بتا دیں ۔ باہر جانے کے کچھ بھی نہیں میں ظاہر ہوتا ہے ۔

میرا اشارہ پر تلاش کر رہے اس کی آنکھ ایک لمحے کے لئے یاد تھا اور ایک سی نیچے دبلی پتلی تھیں ۔ میں آنکھ کاماڈ کی طرف سے پھر آیا تو اس نے دوبارہ آنکھیں تھی ۔ پھر وہ کے ارد گرد دیکھا اور آنکھوں سے آنے کا وعدہ کیا ۔

ایک لمحے کے لئے تو بہت یقین ہے جیسے لاؤندیا صرف آج کل کے خوابوں میں صرف دیکھنے کے لیے ایک موتٹہ مارا کہ اس شہوانی، شہوت انگیز لڑکی میرے ساتھ ایک ہی لڑکی ہو جائے گا نہیں ہوں ۔ ویسے میں نے خود پسند اور swirling swirling کین فارم میں چلے گئے ۔ اور ایک صاف جگہ کی تلاش اور انتظار کرنے لگا ۔ تو میں نے ایک نظر گئے تقریباً آدھ گھنٹہ کے بعد، آپ پانی کا بہانہ بیابان کے آنے پر کاماڈ، کی طرف سے میں بنا سکتے ہیں ۔

تجربہ کار کاماڈ، تو میں اس کے ہاتھ بڑھائیں محسوس کیا جب وہ اندر اور ایک چھوٹا سا اندر پانیٹراٹیس ۔ اس آیا اس کے قریب کیساتھ پکڑے گئے ۔ مجھے ج لیکن وہ صدمہ پہنچتا اور پر گال کا بوسہ لے اور میری پیٹھ کےایک عہدے دار نے دیکھ وہ مسکرایا ۔ تاکہ میں اس کے سینے پر پکڑ لیا اور مضبوط کرلے ۔

آ... شاہ... مزید پڑھیں کیا... فیلوز تھا!

ہو سکتا ہے کہ وہ کوئی برا اور میں ہر لڑکی کو اسی طرح نظر ہیروئن مناسب پنجابی سوٹ پہنا ۔ میں اس کے ماتھے اور گال کا بوسہ لے کر دیکھنے لگا، اس کی آنکھیں بند کرنا شروع کر دیا ۔ میں اس کی گردن کا بوسہ لے اور اس کے پیچھے پیچھے اور چوٹڈون فارنی پر ہاتھ ڈال شروع کر دیا ۔

کیا اس موٹے چوتڑ کے ایک دوست تھے! بہت کسا ہوا!

وہ بھی نہیں پہنا پاانٹا ۔ میں اس کے چوتڑ ماسلانی سے شلوار پر محسوس کیا ۔ وہ پُر کرنے کے لیے، شروع کیا "امم ساسکارایان...... مانہ کرنے... اس ميں... ھ... ااہہ"

میں ایک تھا ہاتھ اس کے پحددا رگدانا سے آگے شروع کر دیا ۔ کیا غیر ملکی تنگ اس پحددا تھا ۔ میں اسی طرح کرازی تھا ۔ میں اس کے پحددا ایک طرف اور دوسری طرف اس کے چوتڑ وليمہ تھا ۔ اپنی سانس تیز ہو رہی تھیں، وہ "میں اپنے ہونٹ بھریں شروع چوسنا ۔ افسوس کرنے لگے

کیا اس کے ہونٹ کے آدمی تھے ۔ شہد جیسے بہت گلابی، گلاب کی پتیوں اور میٹھی ہے ۔

میں نے ایک ہاتھ اس کی شلوار میں ڈال دیا اور اس پحددا سہلانی محبت کے ساتھ ڈال دیا ۔ اس کے پحددا ساتھیوں tight بہت تھا ۔ جو ایک بھی بال نہیں تھا ۔ انہوں نے کاسماسانی شروع کر دیا ۔ اس پحددا کہ یہ صرف خیال کے حوالے کرے گا تو گرم، شہوت انگیز تھا ۔ میں نے اپنے ہونٹ بیکار ہے تھا اور مجھے دے رہا تھا ۔

وہ میرے ہونٹ سے ہلکے دانت ایک ہاتھ اور مآرکانااک اور حرکت پر تھوڑا سا میری کیپری کی طرف سے کاٹا تھا ۔ پھر وہ میرے زیر جامہ کاک 1617 ء کے شروع میں ڈال دیا ۔ محسوس کیا اس کے ہاتھ پر کاک فوفکآرنی کا آغاز ہے ۔

لڑکی گرم، شہوت انگیز اور آمادہ، اگرچہ میں نے اسے تھوڑا سا مزید تدپنا چاہتا تھا ۔ تو میں اس کی ایک چھوٹی قمیض اور محسوس بوسہ لے لے کر اس کے پیٹ پر چوٹی پر بیٹھ گیا ۔ میں اپنے پحددا رگدانی پر محسوس کیا اپنے منہ کو ہاتھ سہلانی اور شلوار کے ساتھ اس بوٹس سے محبت کرتا ہوں ۔

وہ پاگل کی طرح سی ہو رہی تھی اور اس کے منہ کی آوازیں ھیںچو کرنا شروع کیا-آہ... یہ &... .. مزید پڑھیں آہ کلیجا ھ ساسس... Aa...... ااہہ سسسسس!

وہ تھوڑا سا اس سٹوروں پر بڑے ہتھیاروں کو کھولنے کے لئے نکلا اور میرے منہ سے اپنے پحددا رگدانی شروع کر دیا ۔ وہ "جیسی آوازیں ااہہ کو دور کرنے کے لئے شروع کر دیا بہت گرم، شہوت انگیز شاہ ۔ تھی

میں ایک جست میں اس شلوار نادا نیچے اس کی شلوار گر گیا اور اس کا اپنا منہ کھول دیا ۔ اس پحددا پر بوسہ لے لیا تو اس پحددا بہت گیلی تھی ۔ انہوں نے میرے سر کو پکڑا اور اس پحددا میرے منہ پر دبائیں شروع کر دیا ۔ میں اپنی زبان چاتنی پحددا سے آہستہ آہستہ محسوس کیا ۔

میری زبان اپنے منہ صرف قسم ااہہ سے ' آواز کا تعلق کرنا ۔

بدبو کیا اس پحددا اور ذائقہ پلاسٹر تھا!

میں وہ اس کے منہ میں ڈالا تو ایک انگلی اپنے منہ کی طرف ہے اور لطف اندوز اور کرازی طرح چوسنے کی عادت شروع کر دیا ۔ میں ایک چھوٹا سا وسیع کیا اس پحددا ہاتھ اور پھر رکھیں ماسلانی خارش کی طرف سے ہے ۔

اس جگہ اپنا منہ اگایا جاتا ااہہ اتمہہہ ماما ااہہ ساسس شاہ شاہ ماما مممم رکھنے سے دیکھیں تو ماما آدمی ہے ۔ ”

میں اس پحددا سے ٹکرا میں موقع دیکھتا ہوں اپنی ایک انگلی دی، وہ اٹھا اور ایک میٹھی سی 'ھ' کھولتے ہوئے ہے گیا ہٹا دیا ۔ اس نے اپنے جسم کی اکدا تھی ۔ میں اس پحددا پر دوسری طرف شروع کر دیا اور رگڑنا آہستہ آہستہ اپنی انگلی اندر باہر اس پحددا لیا ۔

اپنا منہ ساسکاریان مسلسل اگایا جاتا ہے ۔ اس نے جلدی سے ان کا قمیض دیا اور مجھے آپنا لے جاؤ ڈال نیچے دھکا دیا اور میری کیپری اور زیر جامہ دونوں بیک وقت بڑھا دیا اور ایک چھوٹا سا دیا میری شرٹ ۔ وہ میرے لنڈ کو اپنے پحددا رگدانی اپنے ہاتھ میرے سینے پر بیٹھا اور رکھ دیا گیا ۔

میں نے چوٹڈون فارنی پر اس کے ہاتھ کو محسوس کیا ۔ وہ میرے ہونٹ منحنی چوسنا شروع کر دیا اور پر شدت اختیار کرچکی اپ میرے اس لند لگا پحددا اٹھا پتکانی ۔ پھر وہ اٹھی اور میرے 69 کی پوزیشن میں ۔

وہ میرے مرگا ہے اسے ٹوپیاں اور میری زبان چاتنی سہلانی پیغمبرِ سے دونوں ہاتھوں سے پکڑا ۔ میں بھی اس پحددا بیکار ہے پر اسی طرح کرازی تھا ۔ وہ میرے مرگا اس کے منہ اور گلے اور منہ میں سب سے اوپر سے نیچے تک بند لیا ہے ۔

دوستوں، یہ مجھ سے پھر کہ میں ساتویں آسمان تک پہنچ گئی تھی کو بتانے کے لئے کہ کیا ۔

اس پحددا میں انگلی ڈال کر، اپنی روشنی ج چیخنا ہٹا دیا گیا ہے ۔ میں باہر پحددا میں انگلی کرنا شروع کر دیا ۔ تقریباً دس منٹ ہم ایک دوسری بلی تھے ۔ اپنے پورے جسم اکدانی سے انتہائی محسوس کیا ۔ میں کہ اب میں بھی تیز تیز انگلی اندر-باہر اور شروع فاسٹ-روزہ میرے لنڈ چوسنے کی عادت شروع کر دیا ہے تاکہ وہ کمی، کی تلاش میں جانتا ہوں ۔

تیلی 3 منٹ بعد ہم ایک دوسرے کے منہ جہاڈ میں تھے ۔ میں اس کے پحددا چاٹتے تھے سب کو چاٹ رس پیتے اور میرا پانی پیا تھا ۔

پھر میں نے اسے سب سے اوپر سے قدم کہا اور میں اسے آئے اور اسے بوسہ ہوا ۔ وہ بھی مجھے دینے لگا ۔ میں اس کے چھاتی دونوں ہاتھوں کے ساتھ ماسلانی شروع کر دیا ۔ وہ سب سے اوپر کے نیچے آپ پحددا کو نیچے سے اٹھا ان بوٹس کر لیتے ہیں ۔ میں تو دولت سے موڑ کے لئے باری دونوں چوسا اور پھر اوپر سے پسپائى اختیار کی ہے ۔ میں اس سٹوروں پر بڑے ہتھیاروں اور اپنے تنگون کو اب تک پھیلا ہوا ہاتھ کنارے بیٹھا ۔

میں نے زبان سے اس پحددا چاٹنا شروع کر دیا، وہ ساسکاریان، "ممممممم ااہہ شاہ" کو بھرنے کے لئے اور سب سے اوپر آپ پحددا نیچے کرنے لگا ۔ اس پحددا میتھیل اسوکینٹی پانی قبول کی اور میرے لنڈ میں تھوڑا سا تنگون کرتے ہوئے تاخیر نہیں تو تیار، تھا اور اپنے پھیلاؤ کے تنگون کے درمیان بیٹھا تھا اور ان کے کاک اس پحددا رگدانی پر لے گئے ۔ وہ بھی میرے کاک پحددا لالنی مصروف بلند، میں اس کا پحددا لند ہانگاس بنائیں تاکہ لنڈ پر چسپاں آہستہ دبایا سوراخ آئے ۔

اُس کے مُنہ کی طرح 'صرف' ااہہ چامانگ تھا ۔

میں نے دوبارہ کوشش کی اور ایک چھوٹا سا جھکاؤ کاک اور پحددا کے کہارت میں دھکیل دیا کاک کٹ 2 داخل ہوئے ۔ اُس کے مُنہ میں ایک بلند چیخنا تھا ۔

میں میرے ہاتھ اس کے منہ پر ڈال دیا اور ایک سننے لے کر جانا نہیں سے لطف اندوز. میں تھوڑا سا اپنے ہاتھ سے دبایا اور اپنے منہ اور دھماکے سے اڑا کر ایک ورزشوں اور کاک اس پحددا چارت کے اندر مکمل ہوا داخل ہوئے ۔ اس چیخنا بس صرف ڈبو پرچھائی، لیکن اس کی آنکھوں میں آنسو لیے آئے ہیں ۔ شاید اس کی مہر ٹوٹا ہوا تھا ۔

اس پحددا میں میرا لنڈ تھوڑا سا درد کی وجہ سے بہت تنگ بڑھنے، میں ہی پڑا تھا اور جبکہ اس کے ہونٹ اور گال چومتی ہے ۔ تھوڑا بعد میں اس نے مجھے نیچے دیے شروع ہوئى اور آہستہ آہستہ اپنے پحددا بلند کرنے کے لئے شروع کر دیا، میں نے مذاق میں تبدیل کر دیا اپنے درد سمجھ ۔

تو میں آہستہ آہستہ ان کاک اندر-باہر کرنے ۔

وہ اب بھرنے ساسکاریان تھا ۔ اس جگہ میں آ رہا تھا اس کے منہ صرف منشیات-شاہ ااہہ زور، اور آوازیں اب طاقت پکڑ اور تیز اور تیز تر شاہ ااہہ مماااممام سے دیکھیں ۔

پس میں رفتار بیرون بڑھ گیا ۔ میں ہوتے اندر کرنا-آؤٹ تیزی سے کاک ہے ۔ آپ چوتڑ لفٹ بھی اونچی-اونچی آواز سے اٹھا تھا اور ایک بالا-پست پحددا ااہہ اااہہ گیا ہے ۔

تقریبا 20 منٹ کے بعد ہم دونوں کے عروج پر پہنچ چکی ہے ۔ اس کے جسم اکدانی اور وہ صرف ایک جست جہاڈ میں تھا ۔ میں بھی اپنے بیرون اور رفتار اور 5 منٹ بعد میں اپنے پحددا جہاڈ میں تھا ۔ ہم پندرہ بیس منٹ موجود تھے صرف لیٹا ایک دوسرے کے اوپر ننگے ہیں ۔ ہم تھے دونوں کا بوسہ لے ایک دوسرے.

اس نے مجھے بتایا 'مجھے آپ سے محبت کرتا ہوں!' اور یہ ایسا ہے نے کہا کہ تینکس دینے کے لئے مذاق ہے ۔ رے اس کا نام ہے اور اس سے ہم گاؤں کی طرف سے ہے بارہویں سٹریتجیکیٹ ہے، وہ میرا نمبر اور پھر مزہ کے لئے وعدہ کیا موقع لے لیا ۔

اب جب ہم ایک دوسرے بہت مزہ دے ہم کا موقع ملے ۔

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest