Urdu Font sex stori- " Pehali bar chachi ke sath "

User avatar
rangila
Platinum Member
Posts: 2485
Joined: 17 Aug 2015 16:50
Contact:

Urdu Font sex stori- " Pehali bar chachi ke sath "

Postby rangila » 16 Jul 2016 13:59

Urdu Font sex stori- " Pehali bar chachi ke sath "


دوستو، یہ میری پہلی کہانی ہے جو میں لکھنے جا رہا ہوں ہیں ۔ میں کئی سال شام کہانیاں ہو پڑھے جاتے ہیں اور یہ افراد جاں بحق پڑھتا ہوں ۔ تھا بھی تھوڑا بہت اپنی زندگی میں تمام لڑکیوں میں پچھلی صف کے ارد گرد-جماعت اسلامی ہے ۔ میں احمد آباد، شمالی بھارتی خاندان میں سے ایک پر رہنے اور وغیرہ وغیرہ کے لئے جا رہا ہوں ۔ بچپن سے ہی میں بہت جسمانی قسم کا آدمی ہوں ۔

مجھے یاد ہے کہ ایک بہت چھوٹی عمر میں جانتا ہوں کہ آپ کاک ہیں پر مار تھی ۔ میرا لنڈ کھڑا ہو کرنے کے لئے سوچا تھا کے بعد سے ہو سکتا ہے کہ جب میں دوسری یا تیسری کلاس میں تھا. جب تو کسی کے لینے کے امکانات ہیں ہوں گے نوجوان جب مکمل بھی ۔ ایک گجراتی خاندان میں ہمارے پڑوس، اپنے دو لڑکے اور ایک لڑکی تھی ۔ لڑکی کچھ کچھ میرے تھا ۔ اس کے بعد جب میں چھوٹا تھا، میں لڑکی پر ہونٹ بوسہ بخیل ہو گیا تھا تاہم کبھی مجھے اس کے ساتھ کی طرف سے کھیلا گیا ہمت نہیں ۔

اچھی طرح teen-age تو اسی طرح تھا گزر جا رہا، پھر جنم لیا میری زندگی میں ایک حیرت انگیز واقعہ ہے ۔ میں نے ایک ہی واقعہ کو اشتراک کرنے کے لئے چاہوں گا. میرے والد صاحب کے ساتھ ایک 'میں چال' نانی رہتے تھے کہ ایک چھوٹا بھائی ہے ۔

چچا دو شادیاں تھیں ۔ پہلی دے پيدائش میری پھوپھی زاد کے ساتھ سے گزر گئے ۔ پھر چند سال کے بعد حاصل کی شادی اس کے دادا عطا گاؤں سے ہے ۔ دیگر و، چچا جو 10-12 سال ہیں یعنی 10 سال مجھ سے بڑے تھے ۔ وہ بہت سنہرے رنگ تھا اور جسم گدرایا شمالی ہندوستانی خواتین کی طرح ۔ دو بچے تھے اس لیے تھوڑا سا خراب لگتا ہے جسم پر وہ بہت اچھے تھے ۔

چچا اور چاچی دو لڑکوں کی تھی میں اس وقت تک کی بات کر رہا ہوں ۔ ابھی تک چند سالوں میں کبھی غلط چاچی نظر کی طرف سے دیکھا ۔ اصل میں, تقریبا دو جب چاچی کو ایک اور لڑکا تھا سال قبل وہ ریکارڈر کدانیس آپریشن تھا ۔

مجھے یاد ہے کہ میں ان کے ساتھ دادی ہسپتال کو دیکھ رہی تھی ۔ پھر ان پیٹاکوتس حکومتوں کے نیچے میں نے غلطی سے کھڑے اور میں ان کلاتس کو دکھایا گیا تھا ۔ حق کے بعد اتنا بتانے کے لئے نئے آپریشنز ڈی تھا ۔ تاہم یہ واقعہ کسی بھی بہت زیادہ تھے اور برسوں کی ریاضت ہے ۔

میں صرف شروع کیا جا کرنا تھا، ابھی تک نوجوان چاچی مُجھے بتایا آپ کافی تھوڑا سا ہنسی مذاق تھے ۔ کبھی کبھی ان سے ڈالنے کے ہاتھ تک پہنچ جائے گی ۔ اچھی طرح... مجھے یاد نہیں یہ سب کچھ ایک خاص تھا ۔

ایک دن سہ پہر میں کمرے میں سو رہی تھی اور بھی آنٹی کی چاچی کے ساتھ لیٹ گیا ۔ ہم نے چیٹنگ تھے اور سر سہلہ میں تھے ۔ ان سے چیٹنگ کے دوران میں نے اسے لیا اور اس کے ہاتھ میرے ہاتھ اپنے کندھے پر لے لیا ۔ انہوں نے کوئی بات نہیں تھی ۔ جبکہ میں میرے سر کو اپنی گود میں ڈال دیا پھر ہنسی ۔ وہ نیچے تھے، وہ بھی کر رہے ہیں خوشی میں لیا بانہوں میں اور میرا سر سر سہلانی فلاشاد ۔

یہ پہلی بار تھا کہ ایک عورت مجھے تھا ۔ آپ سمجھ سکتے ہیں کہ کیا میرے ذہن پر ہو رہا ہو گا ۔ ویسے میں اس casserole خیالا چاچی بنانے کے لئے شروع کر دیا کس طرح پچھلی صف ہے ۔ میں نے اس کے ہاتھ پر دولت دی صورت محسوس کیا ۔ وہ اب بھی کچھ ہے بولی ۔ پھر میری نرغہ کھول دیا گیا ۔

میں جھوٹ بولا – آپ کو آپ کے پیٹ پر لیٹ جاؤ اور میں سر کی طرف سے بھی سو گے ۔ وہ بھی قدر اور نیچے زمین پر جھوٹ تھے ۔ میں بھی ان کے پیٹ پر رکھا اور میرے سر آہستہ آہستہ کرالنگ میں شروع کیا ہے ۔ ابھی تک یہ میرے لئے کہ میں صرف مذاق کر رہا ہوں، لیکن میں نے سوچا کہ ہو سکتا ہے کہ چاچی بھی کحداسا ہیں پس جب چاچی کچھ نے مجھ سے کہا لگتا ہے ۔

انھیں آپ کے سر پر رکھنے کے لیے دولت کی بات کرتے ہیں ۔

ارے کیا محسوس کیا جنت تھا!

میں آپ کو بتا نہیں کر سکتا ۔ کریم کی طرح نرم ڈھیر لگا تاکہ اس بڑی چوچیان دیکھتے ہیں ۔ ہوں چاچی ہنسی ہوں دیکھ کر خوش ہوتا ۔ میں متمدن یونہی کاک کے تیار کک کے لئے بہت خوش تھا ۔

میں ان کے مالی معاملات کا انتظام ہونا تو اچھی طرح دوپہر کے کھانے کے وقت اور چچا نے کبھی آ جاؤ ۔ پھر مجھے بھی کس حد تک کہ مجھے چاچی لے گا دیکھنے کا موقع ملا ۔ اس دن میں ایک ہی وقت میں صرف اپنے سر کے نیچے رکھیں تاکہ دولت خوش رہنے کے حق کو واضح کریں ۔

اس دن کے بعد اس کی عادت میں پکڑا ۔ جب ایک موقع ہوں چاچی ڈیوٹی کے لیے کوئی عذر نہیں چھوئے گا ۔ وہ بہت زیادہ تھے ادائیگی یاد نہیں ۔

ایک دن میں دوپہر کے کھانے کے وقت میں اس کے گال پر چوم سکتی ایک وہ ناراض ہوں اور ہمارے تعلقات ماں-بیٹا-انحصار کے برابر ہے اور سب ٹھیک ہے ۔

میں بہت خوفزدہ تھا لیکن اندر میں میرے پاس ہے تو یہ سب کچھ دینے سے کچھ زیادہ نے سوچا کہ بوگلی کی طرف سے دیکھا جائے، تھوڑا سا دباؤ، سوچ میں اعتکاف کا مقصد دی ۔

اور وہ تو گرج سب چاچی کیا! اب کیوں انکار کر دیا ہے ۔

مجھے صاف نظر آنے والے بھی چاہتا ہے کہ میں بادھن تھا ۔ مجھے صحیح موقع کی وضاحت اور پھر ہونٹ پر رکھ نہیں نیکانگ ۔

پہلی بار میں ایک مرکیی عورت کا بوسہ لينا تھا ۔ وہ پہلے اپنے ہونٹ بند کر دیا اور میرے ہونٹوں کا بوسہ لے پڑے گا ۔ پھر میں نے اپنی دولت پر اپنا ہاتھ رکھا اور کچل دی ۔ یہاں تک کہ اسی لمحے آسمان تھا کہ اکثر میری زندگی کہ قسم کھاتا ہوں ۔

مجھے مسرت ہے جو بھی یہاں تک پہنچ گئی ہے ۔ اس دن کے بعد آہستہ آہستہ ہم بھی زیادہ بولڈ ہو گئے ہیں ۔ ہوں چاچی کے سینوں کو گلاب دبائیں شروع کر دیا ۔ اب جب کہ میں نے بڑے جوش کے ساتھ بوسہ لينا تھا ۔ میرا کاک آدمی بھی تھے امید کر جب وہ کونوآراپان ہیں ۔

کچھ اسی طرح اور بھی گزر چکے ہیں ۔ میں لیتا ہے چاچی کہودنی سے پہلے چھٹیوں پر جا سکتے ہیں نہ کہ خوف محسوس کیا ۔ اچھی طرح لیڈی قسمت کے ساتھ ہونے والا ہے ۔ چچا کام اور اپنی رات شفٹ حاصل کرنے کے لئے استعمال کیا ہو گیا ہے ۔

ویسے بھی کمرے میں سونے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔ میرے چچا اور پلنگ اور ہم ساتھ شروع ہوا تھا دونوں دی گر سو ہر روز ٹی وی ۔ چاچی کو وہاں سے باہر کے کمرے میں دونوں بچوں کے ساتھ سوتا ہے.

اب میں اکیلے کمرے میں سونے کے لئے جا رہا تھا ۔ میں سارا دن پہنچنے کے لئے انتظار کر رہا تھا ۔ رات کے وقت وہ ہر خوراک کھا دس کے قریب سو گئے تھے ۔ میں کمرے میں ٹی وی دیکھ رہا تھا اور چاچی تھے بچوں کے بستر سے باہر ہے ۔

تقریباً ساڑھے گیارہ بجے میں نے سوچا کہ سب سو گئے ۔ پھر میں خفیہ طور پر ایک چاچی بالا گئے اور منتقل ہو گیا ۔ چاچی بھی شاید تھے میری راہ دیکھ کر جاگ رہا ہے ۔

وہ خولان میں آنے میں نشاندہی کی آنکھیں. وہ جھوٹ-شاور یہاں تجاھل بچوں کی ہے ۔

میں نے کہا کہ بچے سو رہے ہیں اور ہلکے عارضی ہاتھ نکالا ۔

وہ فوری طور پر ملاجلا مناظر میرے کمرے اور چیک میں بنا دیا ۔ ہم تو بچے جانتے ہیں کہ آدھا جاگ کے کمرے کے دروازے بند کر دیا ۔ پھر ہم دونوں نے پلنگ پر بیٹھا تھا ۔ میں نے اسے فوری طور پر بوسہ لينا شروع کر دیا اور انہوں نے مجھے بھی دیا ۔

آج پہلی بار ہم مکمل تنہائی، پابندی کے بغیر ہوا ہے ۔ ابھی تک ہم لمحے کے لئے کے ساتھ ایک دوسرے جدا کر دیا گیا کی طرف سے کھیل رہے ہیں ۔ آج ہمارے تمام تھا رات ۔ میں اپنی دولت پر 1617 شروع بلوساس مل گیا ۔

پھر ان لوگوں کو جو اس کے اندر محسوس کیا کہ میرے ہاتھ بلوسی ہیں ۔ وہ خود ایک بلاؤز کے بٹن دیکھ دیا ۔ پہلی بار میں نے ایک عورت کے برا کو زندگی میں کھولا ۔ دونوں کے چوچیان کے گورے-گورے خرگوش کی طرح دیکھا ہے ۔ میں بھوکا شیر کی طرح توڑ دیا ۔ وہ بھی خوش رہنے لگا ۔

اب ہم دونوں جھوٹ پلنگ پر بیٹھی ۔ وہ نیچے ہے اور میں ۔ دونوں چھاتی میں بڑی مشکل دبایا تھا اور بھی بیکار ہے ۔ ۔ چاچی کو بھی گرم، شہوت انگیز مل گیا اور میرے بال انگلی سواوال شروع کردیا ۔ میں کبھی بھی دولت پریس کمی ہوں ۔

اچانک اس کے ہاتھ میری کاک چاچی پر ڈال دیا ۔ میرا لنڈ مکمل استعداد میں تھا ۔ چاچی میری برمودا ہٹا دیا اور اندرونی حذف کر دی ہے ۔ پحنپحنات میرے 7 انچ مرگا باہر آیا تھا ۔ آج ایک بلی کاک چکھا اور وہ مکمل طور پر تیار تھا نہیں تھا ۔

چاچی نے سری اور بلاؤز چھوڑ دیا، وہ پینٹا نہیں پہنا ۔ میں نے اسے چھوا بلی کی طرح سیلاب تھا ۔ اس بلی کا رس دریا کے بہاؤ کی طرح بہہ رہی تھی ۔ آپ کو شام کے محاذ پر پڑھ رہے ہیں کہانی ڈاٹ کوم ہو!

میں نے اس سے کلام کیا ہے-مجھے ابھی تک واپس نہیں ہے ۔

بیٹھ کر آج تو کہودیگ بیٹا ۔

وہ میرے لنڈ کو اپنے ہاتھ میں پکڑ لیا اور تیرا بادشاہ، واہ ڈاؤن لوڈ، اتارنا مضبوط کاک بولی-کیا ہے!

چاچی میرے لنڈ کو اپنی بلی رکھا ۔ میں نے فوری طور پر میں مکمل مکمل بات کو اگرچہ ایک دھکا بنایا ۔ انہوں نے تقریباً چلاتا تھا ۔ بولی-آہستہ آہستہ رکھیں نالایاک!

میں نے کہا-معاف کیجئے گا، اب آرام کریں گے ۔

میرا لنڈ, پہلی بار بلی اور پاگل ہو گیا ۔ میں اونچی آواز بلند اندر-باہر شروع کر دیا ۔

بیٹھ کر-کام کرنے کے لئے آسان ہے!

جہاں میں رہنے کے لئے جا رہا تھا. زندگی میں سب سے پہلے ایک بلی میں تھی ۔ میرے کاک بابو شروع، اتارنا fucking فوللیسٹ اپنے اور اونچی آواز بلند چاچی رہا ہے ۔ اپنی چاچی کے ساتھ میرے چوتڑ اچھال کے لئے شروع کر دیا ۔ میرا لنڈ خوشی ہر جھاتنی spasms میں لے رہا تھا ۔

چاچی چوسنا میرے ہونٹ اپنے منہ کو کھولنے کے لئے شروع کر دیا اور مجھے فرینچ کس کرنا شروع کر دیا ۔ مجھے بڑی خوشی سے مجھے اتنی خوشی چاچی دینے کے قابل تھے آیا ۔ میں اور جوش شروع، اتارنا fucking کرتے ہیں ۔ چاچی میں چیخ و پکار نہ دے کرنے کے لئے ان کے اپنے اطراف انٹہی پر لٹکا ہوا ہے ۔

تقریباً 5 منٹ کے بعد میری چاچی کا نہ تھا مگر اب تک کھڑے ہوئے جہاڈ، میں چوڈٹا ہوں ۔ 15 منٹ بعد میں عروج بھی پہنچ گئے ۔ میں میری چاچی کے مواد کے تمام یودال ہیں ۔ چاچی آپریشن کیا تھا تو حمل منحنی کا خوف نہیں تھا ۔

وہ تین مرتبہ مرحوم چاچی میں تھی، وہ بہت خوش جہاڈ تھے ۔

مجھے اقتباس-میں آپ سے محبت کرتا ہوں ۔

میں کہنا ہے-میں آپ سے محبت کرتا ہوں...

ہم تمام رات بھاڑ میں جاؤ. پھر پورے 20 دن ہوں چاچی چوڈٹا ۔ میری زندگی کا ایک نیا پہلو شروع کرنے چلا گیا تھا اور میں متعدد لڑکیاں صف کے پیچھے ہے ۔ لیکن جب بھی موقع ملے مجھے یقین ہے کہ آپ چاچی چوڈٹا ہوں ۔

کس طرح آپ کو بتاتے ہیں بلاشبہ اس کہانی کا آغاز ہے ۔ مجھے میل!

Return to “Urdu Font stories”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest